poniedziałek, 23 czerwca 2014

12. „Milczenie na blogu”



„Milczenie na blogu”, tak zatytuował swój kolejny artykul bloKer psychopata... Napisał dalej:
„...Wielu z was zastanawia się dlaczego mój blog nagle zamilkł, niektórzy zaczęli twierdzić że annpearl mnie dorwała i skapitulowałem...”

Nie sądzę, aby annpearl „uganiała” się za bloKerem psychopatą i chciała go dorwać :D Wszak robi jej reklamę na każdym kroku i nie daje o niej zapomnieć :) Ja w sumie nie zastanawiałem się dlaczego bloKer milczy, wg mnie po prostu zabrakło pomysłów Łukaszkowi i Dawidkowi na kolejne bajki.

Ja też milczałem. Nie, nie skapitulowałem :P lecz czekam, bo też nie dam zapomnieć o „modelkach” bloKera, niech też mają swoje chwile sławy:)

Jak pamiętacie w pierwszym artykule na moim blogu napisałem:
Postanowiłem sobie, że ten blog będzie odpowiedzią na bloga powyższego, pisanego przez tego bloKera psychopatę i postaram się, o ile czas mi na to pozwoli, skomentować każdy jego przyszły artykuł, nie zapomnę również o starszych artykułach, a szczególną uwagę skupię na „modelkach” wielbionych przez niego. „ i dotrzymam słowa.

Bloker pisze: „...będę musiał użyć fragmentów transmisji (na tzw prawie cytatu) „ - ja też mam zamiar użyć materiałów video, oczywiście „na tzw prawie cytatu” i udowodnię niektórym niedowiarkom i samym „modelkom”, że skriny z poprzednich artykułów to nie fotomontaż, jak próbują insynuować. Tak dziewczyny, tak wyglądacie :) i choćbyście wmawiały sobie, że jesteście zajebiste, to jesteście takie jak na załączonych obrazkach. Za obrazki i ewentualne video podziękowania proszę słać tu: http://showup-news.blogspot.com/ :P


ps. nie jestem niestety annpearl, w przyszłym życiu chciałbym być, oj jak bardzo bym chciał:)

2 komentarze:

  1. Tylko skonczony debil i pederasta chcialby byc annperl narkomanka i prostytutka bez przyszlosci…
    Lecz sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że ten bloger to jakiś paranoik... Ale ta Ann naprawdę jest żałosna. A skoro twierdzisz, że chciałbyś nią być, to aż boję się zapytać jakie teraz masz życie heh Wracając do tego fanatyka... On mówi na nie "modelki", bo nie chce podpaść jakiejś. Widocznie musi być tak przyjebany, że tylko takie kurwiska mogłyby na niego polecieć (oczywiście nie za darmo). Dlatego woli nie rzucać sobie kłód pod nogi ;)

    OdpowiedzUsuń